Professor del Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB, investigador de l'Equip de Desenvolupament Organitzatiu, reconegut com a grup d’investigació consolidat per la Generalitat de Catalunya, consultor del consultor del Màster en Psicopedagogia de la UOC i Avaluador de l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació.
Doctor en “Qualitat i processos d’innovació educativa” (amb una tesis sobre “La creació i gestió del coneixement a las organitzacions educatives: barreres i facilitadors”) i llicenciat en Pedagogia per la Universitat Autònoma de Barcelona. La recerca del professor Rodríguez-Gómez es centra, entre altres, en l’estudi dels processos de creació i gestió del coneixement a les organitzacions, vinculant-lo a processos d’aprenentatge informal i social, així com al desenvolupament i millora de les organitzacions; en l’estudi de l’abandonament i retenció dels estudiants universitaris; en l'ús de les TIC als centres educatius.
Doctor en “Qualitat i processo d'innovació educativa“
Universitat Autònoma de Barcelona
Diploma d'Estudis Avançats en "Didàctica i Organització Escolar“
Universitat Autònoma de Barcelona
Llicenciat en Pedagogia
Universitat Autònoma de Barcelona
En el contexto del debate sobre la calidad de las intervenciones educativas, este libro presenta el proceso de investigación científica …
La intervención educativa forma parte de la práctica habitual de muchos profesionales que, en sus ámbitos específicos de …
En el contexto del debate sobre la calidad de las intervenciones educativas, este libro presenta el proceso de investigación científica …
La intervención educativa forma parte de la práctica habitual de muchos profesionales que, en sus ámbitos específicos de …