Supervisió d'estudiants

2020

Salir adelante en la Universitat en línea: La experiencia de la revelación de la discapacidad tradicional o emergente

Màster en Psicopedagogia, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

Superando la resistencia al cambio: El papel del profesorado en una intervención institucional para reducir el abandono en una Universidad en línea

Màster en Avaluació i Gestió de la Qualitat en l’Educació Superior, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

2019

La gestión de las agresiones en el ejercicio profesional. Una visión desde la prática de la Educación Social

Grau en Educació Social, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

2018

Colaboración docente y uso de las TIC en los centros educativos de Uruguay. Estudio de casos múltiples en el contexto del plan Ceibal

Doctorat en Educació, Departament de Pedadogia Aplicada, Universitat Autònoma de Barcelona.

What we know about Wikipedia's gender gap: A review of the literature and its implications

Grau en Psicologia, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

2016

Relación entre uso de tecnología y actividades fuera de la escuela en una muestra de 4o de primaria: Una perspectiva de género

Llicenciatura en Psicologia, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

Projecte de cerca Gent Gran i TIC

Llicenciatura en Psicologia, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

2014

Valors professionals en Educació Secundària

Llicenciatura en Psicologia, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

2010

Transformant la pràctica tutorial? Un estudi exploratori sobre la interacció família-escola en centres d'alta dotació tecnològica

Màster en Educació i TIC, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.

2007

La promoció de l’ús de la xarxa per a la col·laboració a Catalunya: Una anàlisi de les grans iniciatives sorgides des de l’àmbit de l’educació no universitària

Llicenciatura en Psicologia, Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació, Universitat Oberta de Catalunya.